in2bet banner
copybet logo
  • Συμβουλες Στοιχημα

    • Μην ξεπερνάτε το μπάτζετ σας
    • Μην παρασύρεστε όταν κερδίζετε ή όταν χάνετε
    • Μην παίζετε μεθυσμένοι
    • Ορίστε μια κάβα παιχνιδιού και ποντάρετε το 5% κάθε φορά που επιλέγετε να παίξετε (διαχείριση κάβας)
    • Διεκδικήστε τα μπόνους από τις εταιρείες που τα προσφέρουν
    • Μην ακούτε για "σίγουρα". "Σίγουρα" είναι μόνο τα χθεσινά

Τριπλό στοίχημα στο Grand Prix του Μεξικό

Τριπλό στοίχημα στο Grand Prix του Μεξικό

Η Autódromo Hermanos Rodríguez ξαναζωντανεύει τη μαγεία της F1 στην καρδιά της λατινοαμερικανικής κουλτούρας. Με την εξέδρα του Foro Sol να δονείται από τους 400.000+ θεατές, η Πόλη του Μεξικού υποδέχεται ένα από τα πιο ξεχωριστά GP της χρονιάς και δεν λείπουν τα προγνωστικά Formula 1.

Ανάλυση Autódromo Hermanos Rodríguez

Το Autódromo έχει μήκος 4,304 χιλιόμετρα και ο αγώνας διεξάγεται σε 71 γύρους. Με τρεις ζώνες DRS και την ιδιαιτερότητα του αραιού αέρα λόγω υψομέτρου, οι ομάδες καλούνται να αντιμετωπίσουν προκλήσεις όπως μειωμένη αεροδυναμική απόδοση, δυσκολίες στην ψύξη φρένων και κινητήρων, και χαμηλή φθορά ελαστικών. Οι υψηλές ταχύτητες στην ευθεία και η ανάγκη για εξισορρόπηση μεταξύ τελικής και κάθετης δύναμης καθιστούν τη ρύθμιση του μονοθέσιου κρίσιμη.

Χαρακτηριστικά Πίστας:

  • Μήκος πίστας: 4.304km
  • Γύροι αγώνα: 71
  • Ρεκόρ γύρου: 1:17.774 – Valtteri Bottas (2021)
  • Πρώτος αγώνας F1: 1962

Στατιστικά Circuit of The Americas

Κατά 45,83% κερδίζει ο οδηγός που κατέχει την pole position. Στη συνέχεια έχουμε 25% από την 3η θέση και 16,67% από την 2η θέση στην εκκίνηση. Επίσης είδαμε 2 φορές νικητή από την 4η θέση και μία από την 13η . Ο Alain Prost, το 1990, ήταν ο οδηγός που εκκίνησε 13ος και κέρδισε τον αγώνα. Τους πιο πολλούς βαθμούς σε αυτή την πίστα τους μετράει ο Max Verstappen (155).

Ανάλυση Ελεύθερων Δοκιμών

Ο Charles Leclerc με τη Ferrari σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στην πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών (1:18.380), ενώ εντυπωσιακός ήταν ο rookie Andrea Kimi Antonelli με Mercedes, μόλις 0.107s πιο αργός. Η συμμετοχή εννέα rookies καθόρισε το FP1, καθώς ομάδες όπως Red Bull, McLaren, Alpine και Aston Martin παραχώρησαν τα μονοθέσιά τους σε νέους οδηγούς όπως οι O’Ward, Fuoco, Lindblad, Browning και Crawford. Το FP1 είχε χαμηλή ένταση και χωρίς σημαντικά περιστατικά, ενώ οι διαφορές χρόνων αντικατοπτρίζουν το αναμενόμενο χάσμα εμπειρίας και τα διαφορετικά προγράμματα που ακολούθησαν οι ομάδες.

Στο FP2, με την επιστροφή όλων των βασικών οδηγών, ο Max Verstappen κατέκτησε την κορυφή με χρόνο 1:17.392, επιβεβαιώνοντας την ισχύ του RB21 σε μία γρήγορη προσπάθεια. Ωστόσο, η Red Bull αντιμετώπισε σοβαρές δυσκολίες στον αγωνιστικό ρυθμό με τη μεσαία γόμα, καθώς ο Verstappen ανέφερε υπερθέρμανση και έλλειψη πρόσφυσης, περιγράφοντας το μονοθέσιο σαν «να οδηγούσε σε πάγο». Αντιθέτως, ο Lando Norris με τη McLaren ήταν εξαιρετικός στο long run με τη μαλακή γόμα, έχοντας ρυθμό κατά 0.5 δευτερόλεπτα ταχύτερο από τον teammate του Oscar Piastri και σημαντικά ανώτερο από όλους τους υπόλοιπους.

Ο Leclerc ήταν σταθερός, με μέσο γύρο γύρω στο 1:22.6 στα medium, και η Ferrari εμφανίστηκε ανταγωνιστική σε τελική ταχύτητα, αν και υπάρχει επιφυλακτικότητα για τη διάρκεια ζωής των ελαστικών σε βάθος stint. Η Mercedes εντυπωσίασε, με τον George Russell να έχει έναν από τους καλύτερους μέσους χρόνους σε long run με medium γόμα και τον rookie Antonelli να διατηρεί σταθερότητα και ταχύτητα, παρά το γεγονός ότι έχασε χρόνο λόγω τεχνικού προβλήματος.

Ο Fernando Alonso με Aston Martin αποτέλεσε την έκπληξη, με long run στα medium που τον έφερε μπροστά ακόμη και από Leclerc και Verstappen. Η συνολική εικόνα από το FP2 επιβεβαιώνει την ανωτερότητα της McLaren σε ρυθμό αγώνα, με Ferrari και Mercedes να ακολουθούν και τη Red Bull να καλείται να βρει άμεσες λύσεις στη διαχείριση ελαστικών.

Στη «τελευταία» περίοδο ελεύθερων δοκιμών στο Autódromo Hermanos Rodríguez, ο Lando Norris έδειξε καθαρά ότι έρχεται «για όλα». Ο Βρετανός της McLaren σημείωσε τον ταχύτερο γύρο με 1:16.633, περίπου τρεις δεκάτες ταχύτερος από τον δεύτερο, τον Lewis Hamilton της Ferrari, ο οποίος με χρόνο 1:16.978 έφτασε πολύ κοντά αλλά δεν μπόρεσε να τον απειλήσει ουσιαστικά.

Προκριματικά του MEXICO  GRAND PRIX 2025

Στην εξέλιξη του Σαββατιάτικου απογεύματος η μονομαχία των κατατακτηρίων επιφύλαξε δυνατά μηνύματα: ο Lando Norris κατάφερε να πάρει την pole position με χρόνο 1:15.586, αφήνοντας πίσω του τον Charles Leclerc της Ferrari (+0.262) και τον Lewis Hamilton (+0.352).

Ο George Russell της Mercedes εξασφάλισε την τέταρτη θέση (+0.448), ενώ ο Max Verstappen έμεινε στην πέμπτη (+0.484). Ο νεαρός Kimi Antonelli (Mercedes) πήρε την έκτη θέση (+0.532) σε μία εξαιρετική εμφάνιση rookie.

Ο πρωτοπόρος του πρωταθλήματος Oscar Piastri αντιμετώπισε μεγάλη δυσκολία· κατέληξε όγδοος (+0.588) και φανερά απορημένος από τη διαφορά του με τον Norris.

Προγνωστικά MEXICO GRAND PRIX 2025

Με βάση τα όσα είδαμε στις ελεύθερα δοκιμαστικά αλλά και στα προκριματικά, θεωρούμε δύσκολο να βρούμε στοιχηματική αξία σε οποιανδήποτε άλλη αγορά εκτός από τον ταχύτερο γύρο.

Στο στόχαστρο μας μπήκαν οι δύο οδηγοί της Mercedes, λόγω καλής τελικής ταχύτητας αλλά και των θέσεων που κατέχουν. Επίσης σε αυτή την επιλογή έπαιξε ρόλο και η παρουσία τους στα long runs του FP2. Στα 10,00 η απόδοση και του George Russell αλλά και του Kimi Antonelli.

Τέλος θα επιλέξουμε τον Fernando Alonso. Στο  FP2 τον είδαμε να έχει εξαιρετικό ρυθμό αγώνα και να καταγράφει καλύτερους γύρους ακόμη και από τις πιο δυνατές ομάδες. Στα 151,00 η απόδοση του για ταχύτερο γύρο και δεν μπορούμε να την αγνοήσουμε.

Προγνωστικά Formula 1 (26/10/25)

 

Αρχική Κάβα: 1000.00
Επιστροφές: 85.00
Υπόλοιπο: 1081.47
Ανοιχτά πονταρίσματα: 12.00
ROI: 108.18%

Σήφης

Σήφης

WLLLWLWWWLW

ΦΟΡΜΑ

Αρχική ΚάβαΚέρδος/ΖημίαΑνοιχτά ΣτοιχήματαΝέο ΥπόλοιποΜ.Ο. ΑποδόσεωνR.O.I.
2000-13.531511835.474.1899.10%

Από Ηλεκτρολόγος Μηχανικός σε προπονητή ποδοσφαίρου και μετά στο… στοίχημα. Μία σχέση όπου έδεσε την γνώση για μαθηματικά με το πάθος για το ποδόσφαιρο και έτσι έχουμε «χημεία». Η «σπεσιαλιτέ» του; Tο Κυπριακό Πρωτάθλημα!

Share Διαβαστε επισης